19 dec. 2010

J*vla psykfall !

Jag blir så förbannad på vilka personer med grova psykproblem det finns...
HUR kan man gå in på ens konto , flashback, låtsas vara den personen som äger kontot och skriva att man ska begå självmord ?
Det hände mig och min sambo, vi var i Jönköping igår, träffade lite vänner och hade det trevligt.
Idag fick vi reda på av polisen att någon tagit sig in i sambons konto, låtsats vara han och skrivit ett inlägg att jag och han ska begå självmord.
Hur i h*lvete kan någon göra så ?
Jag hoppas innerligt att vi får reda på vem det var som skrev det...
Det inlägget är borttaget ialf.
Är det någon som försöker förstöra eller vad är det frågan om? Avundsjuka ? Bara föratt vi har ett bra liv ?
Eller enbart psykiska problem ? eller rättare sagt, det har den personen oavsett,  för en normal och frisk männsiska skulle inte göra såna saker.
Blir så less...
Men som sagt...HOPPAS vi får reda på vem det var...blir ett snack med denne då.
Och OM du skulle läsa detta : SÖK HJÄLP !
För tydligen är det nåt fel i din hjärna, eller lås in dig på ett rum på psyket.

1 kommentar:

  1. Vad hemskt..tror ni att det är nån ni känner eller känner till er?

    SvaraRadera