7 feb. 2011

Mår illa...

Jag mår ingen bra !
Jag käkade en pizza idag, indränkt i kebabsås, det var gott för stunden men sen efter en halvtimma började jag känna mig tung, mådde illa och det började dunka i huvudet . Kan nästan jämföra det som bakfylla .
Min kropp är absolut inte van med sådan mat längre vilket är bra .
Så ingen skräpmat för min del på läääääänge .


Ett tips som faktiskt funkar för mig om man vill känna sig motiverad att kämpa på med vikten är att sätta upp en bild på sig själv kanske, om man var smal innan, en bild på en kändis vars kropp man tycker ser bra ut.
Sätt upp den på kylskåpet eller kanske vid sängen, där det känns bäst för en själv.

Denna bild har jag på datan så jag ska känna mig motiverad :

Shakira har den snyggaste kroppen någonsin, skulle absolut inte tacka nej till den magen. Den triggar mig ialf ! Kanske är löjligt enligt vissa men man får prova sig fram helt enkelt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar