12 mars 2011

Saknaden är stor...

Det var sista dagen på denna diet, skönt ! Denna dag har varit väldigt jobbig. Dåligt humör, lättirriterad, hungrig... Så nu blir det att börja äta lite smått igen men ska inte upp ett gram ;)

Och nu, sista tiden, särskilt har jag fått mer o mer hemlängtan, jag vill och vi _ska_ flytta tillbaka till Uppland.
Trivs inte alls i denna håla i Småland !
Långt från familj och vänner, jag känner mig nästan olycklig här och är inte mig själv här har jag märkt.
Känns som att jag är borta, inte hemma... Borta bra men hemma bäst ,
så är det bara .
Visst, jag boooor här med våran goaste lilla flicka, min sambo,  svärföräldrar och några vänner men jag saknar min familj, och mina vänner jag känt I FLERA ÅR...
Har svårt att fixa nya vänner här som matchar mig, jag är kräsen, finns många shyssta men tyvärr blir det så att man pratar hela tiden om att ses men så händer det aldrig något så jag känner att jag orkar inte lägga mer tid på det. Sad but True .
Jag kan stå ut med detta ett tag till men ju snabbare det går, desto bättre.
Så Danne ska plugga färdigt och jag ska börja söka jobb och jag kollar lite smått efter hus så FÖRHOPPNINGSVIS så slipper jag denna håla snart .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar