7 mars 2011

Tack mina vänner !

Hade en rolig födelsedag !

Som många vet så fyllde jag hela 23 år.
Det firades i Jönköping, Jag och Danne gick till Böffhouse och käkade det dyraste oxköttet, allt + dricka gick på ungefär 850 kr men som tur va så hade vi presentkort ;P haha !
Därefter gick vi till 8 glas och avnjöt ett glas cider och en Orgasm, Danne drack väl nån öl.
Sen kom Beglet och gjorde oss sällskap till Erik där jag välkomnades varmt, det blev en hel del dricka, musik och dans.
Efter några timmar åkte vi tillbaka till stan och stannade på en pub, vet inte vad som hände men tappade lusten totalt att gå ut på krogen, det var tänkt från början att vi skulle ut och dansa men tröttheten tog över och saknaden av min dotter blev för stor.
Runt 2 tiden åkte vi hem och jag fick snarka mig igenom hela natten.
Tack alla för en rolig kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar