21 dec. 2010

Jag är på världens sämsta humör idag, klagar och är trött på allt !
Utan någon speciell orsak .
Just nu skulle jag utan problem kunna skriva massa skit om hans j*vla ex, skriva skit överhuvudtaget men orka med det och dessutom tänker jag inte sjunka såååååå långt ner...
Har sån ångest att jag käkade kycklingtallriken med strips och sås,sa ju att jag skulle hålla mig till en shake 
men nejdå !
och därefter åt jag två mackor med massa smör på. Tror det är föratt jag knappt ätit på hela dagen och sen blev jag så hungrig att jag inte kunde kontrollera det, vilket INTE händer ofta.
Ska testa på Lördag och Söndag att enbart hålla mig till Nutrilette, får se hur det kommer att gå.


Har nog bestämt mig hur jag ska ha det angående tatueringen, blir en svart, klättrande panter med flagga i munnen , finska flaggan såklart ;)
Och efter den ska jag tatuera i dotterns fotavtryck med namn + födelsedatum på vaden.
Älskar tatueringar och piercingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar