22 dec. 2010

Jag tittade på mitt snitt på magen, nu syns den inte mycket.
Kommer ju aldrig få föda den "naturliga" vägen men skönt det för de skar lite extra och det var nåt med livmodern, har hellre ont i några dagar extra än domdära värkarna som var 1000000 ggr värre. uurk !
Nästa gång blir det snitt två veckor innan beräknad förlossning så slipper värkar igen.
Många som har sagt i stil med : " Men man brukar ju oftast ha ont 2-3 dagar efter en vanlig förlossning, efter snitt så kan man ju knappt gå i en vecka !"  
Värkarna var ändå 100000  ggr värre. På vissa låter det som att det är illa och fel av mig att jag inte VILL föda den normala vägen, spela roll, ut ska ju barnet ändå och när tex Felicia frågar vart hon kommer ifrån så kan jag ju säga att hon kom ut från magen. haha ! ;)


Snart är det julafton, har köpt julklappar till Felicia, köper resten imorgon och min flicka är sjuk med feber o lite hosta :(  Hoppas hon blir bra till Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar