12 dec. 2010

Kommer kännas konstigt utan min dotter då vi ska på kryssing men hon kommer få det så roligt, har blivit ändringar, hon ska få va med farmor och farfar då :)
Det kommer kännas konstigt men samtidigt roligt eftersom graviditeten har varit jobbig och jag har knappt fått känna på att vara JAG sen hon föddes och jag tänker unna mig det.
Ska bli roligt, få träffa lite nytt folk, vi åker ett gäng på cirka 10 personer...
Får hoppas på att Viccy vill följa med!

Det går fortfarande bra med vikten, känner mig fortfarande taggad.
Jag är absolut inte van att väga såhär mycket, aldrig gjort det heller,
runt 60-65 kg är "jag".
Promenerat med vagnen, skulle titta på stegräknaren men tryckte på fel knapp så det blev till 0...men hann se att jag gått 2,5 km :P Hur många steg det är, det vette sjutton.






Till min Daniel:
Jag älskar dig min sötnos och våran vackra dotter Felicia! <3

1 kommentar: